29 juli 2014

Staden som har allt!

När vi åkte till trädgården häromdan så tog jag dessa bilder. Det är en fantastisk och underbar natur här och det är helt otroligt att den ligger 20 minuter från Turkiets fjärde största stad och en timme från badstranden. Bara man vill så skulle man verkligen kunna göra allt här. Sol och bad semester,  shopping semester,  bergsvandring, skid semester cyckel semester ( Roget det är många cyklister som tränar här i bergen ;) ) , kultur semester ja som sagt jag tror den här staden har allt att erbjuda fast än så länge har jag inte sett en enda golfbanan men det finns säkert det också någon stans här omkring.
Själv så är det naturen som lockar mig mest.

2 kommentarer:

  1. Matilda skulle prova att skriva till Deniz i hans blogg, men det gick inte.
    Man kunde inte välja "Anonym" som jag gör i din blogg.

    SvaraRadera